Як відомо з квітня місяця 2014 року при купівлі валюти підприємство має сплачувати збір до пенсійного фонду. Податковим агентом в даній ситуації виступає банк. Як правильно відобразити в бухобліку суму, що сплачена до пенсійного фонду?
Відповідно до п. 18 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати» , до складу адміністративних витрат включаються, зокрема, податки, збори та інші передбачені законодавством обов'язкові платежі (крім податків, зборів та обов'язкових платежів, що включаються у виробничу собівартість продукції, робіт, послуг).
Таким чином, якщо валюта купується з метою оплати за товари, роботи, послуги, які призначені для подальшої реалізації або використання у виробництві, то підприємство може включити суму такого збору в їх собівартість. Інакше сума такого збору відноситься до складу адміністративних витрат підприємства.
Источник: Дебет-Кредит
Источник: Дебет-Кредит